Klantenservice

Betalen en verzenden

Bij Trolleystore.nl kun je voor verschillende betaalopties kiezen tijdens het afronden van de bestelling.

Voor een snelle bezorging raden wij u aan te kiezen voor een directe betaalmethode zoals iDeal.

IDEAL   |  IDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Het is een betrouwbare en makkelijke online betaalmethode.

PayPal   |  PayPal is wereldwijd de meest gebruikte online wallet. PayPal is een makkelijke en veilige manier van online betalen.

Overboeking vooraf  | Het verschuldigde bedrag dient overgeboekt te worden naar het rekeningnummer van Trolleystore.nl onder vermelding van het ordernummer. De bestelling wordt verzonden zodra het factuurbedrag op onze rekening staat bijgeschreven. Het totaalbedrag dient binnen een termijn van 7 werkdagen betaald te worden. Indien de betaling niet is ontvangen, vervalt de bestelling.

Rekeninghouder: Trolleystore.nl

IBAN: NL 65 RABO 0352 7611 13

COMING SOON

Apple Pay   |  Apple Pay is de eigen betaalmethode van Apple.

Creditcard   |  Creditcard Wereldwijd worden de meeste online aankopen betaald met creditcard.


VERZENDEN 

Wordt een artikel voor 12:00u besteld dan wordt deze doorgaans dezelfde dag nog verstuurd.

De weergegeven prijzen zijn incl. BTW. De verzendkosten zijn zichtbaar tijdens het bestelproces.

Ruilen en Retourneren


RETOURNEREN
   | Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Dus is het artikel niet helemaal naar wens dan is retourneren geen enkel probleem. Doe dit echter wel binnen 8 dagen na de factuurdatum van de gekochte artikelen.

Retourneren is vrij eenvoudig door de onderstaande stappen te volgen.

STAP 1   | Meld je retour aan bij via info@trolleystore.nl incl. de bestellinggegevens. Deze staan op de factuur.

STAP 2   | Stuur de artikelen inclusief de pakbon naar: Trolleystore.nl

STAP 3   | Het artikel dient, nieuw en ongebruikt te zijn en te zijn voorzien van alle originele labels en verpakkingen. Beschadigde en gebruikte retourzendingen worden niet geaccepteerd waardoor en geen restitutie van het (gehele) aankoopbedrag kan worden gedaan.

STAP 4   | Na ontvangst zullen wij er voor zorgen dat het verschuldigde bedrag z.s.m. terug gestort wordt op de (bank)rekening /creditcard welke gebruikt is bij het bestellen van de artikelen.

Zowel de kosten voor de retourzending als het risico bij verzenden zijn voor rekening van de klant. Dit is een bewuste keuze omdat we de algemene trend in retourneren van online bestellingen willen minimaliseren en hiermee de bewustwording willen vergroten. Het overmatig retourneren van artikelen heeft volgens ons een te grote negatieve impact op onze wereld door overmatig veel CO2 uitstoot welke o.a. veroorzaakt worden door alle ‘overbodige’ transportbewegingen van retourbestellingen. Wij proberen op deze manier bij te dragen aan het minimaliseren van de CO2 uitstoot.

RUILEN   | Is het artikel toch niet helemaal naar wens? Geen probleem. Volg de stappen van de retourprocedure en geef bij het aanmelden van je retour aan voor welke artikel je het wilt ruilen.